HTML

Frekvencia

Média Rádió TV Műhold DVB-T Kábeltévé Új csatornák Minden más...

Friss topikok

Linkblog

Elhunyt Antal Imre

2008.04.16. 13:07 teleblog

Elhunyt Antal Imre

Tegnap súlyos betegség után elhunyt Antal Imre.
Amikor először írtam a szomorú hírről másik blogomban, polihisztornak neveztem, de azóta továbbgondolva, Ő több volt ennél is.
Ő volt ANTALIMRE, a nemzet Imruskája.
Az országban mindenki ismerte és szerette.
Igazi sztár volt, a szó nemes értelmében.
Azt szokták mondani, hogy pótolhatatlan ember nincs. Ez tévedés!
Antal Imre pótolhatatlan! Hatalmas, befoltozhatatlan űr keletkezett a magyar közéletben.
Portréja örökké ott fog lógni a kedvenceink képzeletbeli tablóján Körmendi János, Takács Marika, Tamási Eszter,... (folytathatnám a sort naphosszat) mellett.
Körmendi János emlékére a Pénzbehajtó c. jelenetet említettem.
Körmendi János volt Csökönyös Ottmár, a pénzbehajtó, akin pedig be akarta hajtani, az Antal Imre volt Bőr Úr személyében.
Akkor még nem gondoltam, hogy ilyen hamar követi őt, bár tudtuk, hogy súlyos beteg.

Végül egy zöngemény Nyomasek Bobótól:
Nincs messze ide Malmö,
Ott, ahol az úton sózott hal nő. :)
Utánozhatatlanul tudta szavalni Nyomasek Bobó verseit.
(Nem raktam idézőjelet, mert nem biztos, hogy pontosan így van, mivel ezt már nagyon régen hallottam a Szeszélyes Évszakokban.)

Szólj hozzá!

Címkék: média tv humor szórakozás antal imre

A bejegyzés trackback címe:

https://frekvencia.blog.hu/api/trackback/id/tr44428197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása